HÍREK

Lakásbiztosítási kampány márciusban

 Groupama: a márciusi lakásbiztosítási kampány élénkíti a versenyt

A lakásbiztosítási kampány élénkíti a versenyt, csökkenti az alulbiztosítottságot, és növeli a lakásbiztosítások elterjedtségét.Csökkenti a piaci koncentrációt is a márciusi lakásbiztosítási kampány, amelyben mindenki plusz költségek nélkül lecserélheti a meglévő lakásbiztosítási szerződését számára kedvezőbbre. Nyilatkozta keddi sajtótájékoztatóján Szobonya László, a Groupama Biztosító lakossági nem-életbiztosítás termékmenedzsment vezetője Budapesten.

Kiemelte, hogy jelenleg 4 biztosító uralja a piacot, a szerződések 80 százaléka pedig 4 évnél régebbi. Magyarországon 100 ingatlanból 72 rendelkezik valamilyen biztosítással. Ez európai összevetésben jó arány, az elmúlt öt évben 69 százalékról emelkedett 72 százalékra – mondta. A Groupama Biztosító több mint félmillió lakásbiztosítási szerződéssel jelenleg a piac 3. legnagyobb szereplője. A márciusi lakásbiztosítási kampány 3,3 millió háztartást érint.

Budai József, az OTP Bank bankbiztosítási főosztályvezetője elmondta: egyre többen kötik meg lakásbiztosításukat a bankban, hitelfelvételtől függetlenül. Minden ötödik újonnan kötött lakásbiztosítás fogyasztóbarát, közel 14 ezer fogyasztóbarát szerződésük van.

Mivel a szerződések túlnyomó része 4 évnél régebbi, az alulbiztosítottság csökkentéséhez fontos ezek megújítása. A bank és a biztosító országos reprezentatív kutatása szerint ugyanakkor az ügyfelek 43 százaléka évente foglalkozik a lakásbiztosításával – mondta.

Biztosítások aktualizációja a kampány során

Kitért arra, hogy a szerződések 46 százalékánál legfeljebb egy éve aktualizálták a biztosítási értéket utoljára, viszont 24 százaléka alacsonyabb értéken van biztosítva. A felmérésük szerint az ügyfelek 77 százaléka évi 10 ezer forint alatti díjkülönbözet miatt már átkötné a szerződését. 41 százalék pedig már 5 ezer forintnál kevesebb díjkülönbözet miatt is új biztosítót választana.

Kattintson a képre és máris indul az online kalkulátorunk!

A kutatásból kiderült, hogy az ügyfelek harmada 5 évnél ritkábban néz rá a biztosítására – ismertette Szobonya László. A szerződéskötések 25-30 százaléka ingatlan vásárlásához köthető. Megjegyezte, hogy csak minden 10. szerződést vizsgálják felül az ügyfelek.

A megkérdezettek többsége elégedett a biztosításával, viszont egy káresemény vízválasztó lehet: 30 százalékkal gyakoribb a szerződések aktualizálása akkor, amikor káresemény volt. Minden 3. káresemény esetében nincsenek tisztában az ügyfelek azzal, hogy mit fedez és mit nem fedez a biztosításuk.

A márciusi kampány révén modernebb, aktuálisabb lakásbiztosítási szerződések jönnek létre. Magasabb fedezeti összegekkel, a verseny olcsóbb díjakat eredményezhet, és a szolgáltatási színvonal emelkedését hozhatja, valamint növeli a biztosítási tudatosságot.

Arra számítanak, hogy a kampány országosan százezer új szerződést eredményezhet.

Bővül a család? Munkahely miatt költöznétek? Lakásfelújítás előtt álltok? Kalkulálj a Lakáshitel kalkulátor ügyfeleinknek | Zöldlakáshitel (zoldlakashitel.hu) oldalunkon vagy add meg igényedet Lakáshitel ajánlatok | Zöldlakáshitel (zoldlakashitel.hu) és mi egyedi ajánlatot készítünk céljaid megvalósításához! 

#kampány #lakásbiztosítás #Groupama #szerződés

kampány

Forrás: www.mti.hu

külföldi

MEGOSZTÁS

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE ÉS ÉRTESÜLJ AZ ELSŐK KÖZÖTT A ZÖLD HITELLEL KAPCSOLATOS ÚJDONSÁGOKRÓL!

Fontos számunkra, hogy a lakáshitel és CSOK támogatás iránt érdeklődők minél frissebb információkhoz jussanak, ezért lehetőséget teremtünk a kérdések feltételére, illetve a folyamatos információküldésre hírlevél formájában. Köszönjük, ha feliratkozol hírlevelünkre!

Köszönettel: Zöldhitel Csoport www.zoldhitel.hu

KORÁBBI HÍREK

KSH
otthonfelújítás

Otthonfelújítási program egyeztetés

EM-NGM: lezárult az otthonfelújítási program felhívástervezetének társadalmi egyeztetése. Lezárult az otthonfelújítási program felhívástervezetének társadalmi egyeztetése – közölte az Energiaügyi Minisztérium (EM) és a Nemzetgazdasági Minisztérium

TOVÁBB OLVASOM »
aktivitás
turizmus

Megújulnak a Tourinform irodák

Turisztikai ügynökség: egymilliárd forintból újulhatnak meg a Tourinform irodák. Egymilliárd forint vissza nem térítendő támogatást biztosít a kormány a hazai Tourinform irodák infrastrukturális és szolgáltatásfejlesztésére.

TOVÁBB OLVASOM »
napenergia
lakás építés

Alacsony a lakásépítési aktivitás

Az alacsony lakásépítési aktivitást csak néhány nagyobb beruházás élénkítette. 2024 I. negyedévében 2779 új lakás épült, 23%-kal kevesebb, mint egy évvel korábban. A kiadott építési

TOVÁBB OLVASOM »
kereslet
Ingatlanpiac

Az ingatlanpiaci kereslet nőtt áprilisban

Áprilisban jelentősen nőtt az ingatlanpiaci kereslet. Áprilisban lélektani határt tört át az ingatlanpiaci kereslet, a feladott lakáshirdetések száma jelentősen nőtt. Ami további élénkülést vetít előre

TOVÁBB OLVASOM »
külföldi
Ingatlanpiac

Nőtt a házak négyzetméterára

Az agglomerációban 10 százalékkal nőtt a házak négyzetméterára. A családi házak átlagos négyzetméterára 10 százalékkal nőtt az elmúlt fél évben (2024 első és 2023 utolsó

TOVÁBB OLVASOM »
vendégéjszakák
turizmus

A vendégéjszakák száma nőtt

A vendégéjszakák száma 25, a vendégeké 30%-kal nőtt 2023 márciusához képest. 2024 márciusában a turisztikai szálláshelyeken(kereskedelmi, magán- és egyéb szálláshelyeken) a vendégéjszakák száma közel 2,8 millió

TOVÁBB OLVASOM »

Kattints és csatlakozz
Privát Facebook csoportunkhoz!

Ne maradj le az új információkról!

Zöldlakáshitel

- HITELTIPPEK, SEGÍTSÉG MINDENKINEK -