HÍREK

Lakásbiztosítási kampány sikeres volt

Túri Anikó: felülmúlta a várakozásokat a lakásbiztosítási kampány


Felülmúlta a várakozásokat a márciusi lakásbiztosítási kampány. Az előzetes adatok szerint összesen több mint 461 ezer új lakásbiztosítási szerződést kötöttek, illetve kötöttek újra az ügyfelek. Jelentette be a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) államtitkára hétfőn, a tárca és a Magyar Nemzeti Bank (MNB) közös budapesti sajtótájékoztatóján.

Körülbelül 1 millió ember átlagos értéken számolva 18 ezer milliárd forint értékű ingatlana áll most korszerűbb, jobb ár-érték arányú védelem alatt.A lakásbiztosítások elterjedtségének növekedése az előzetes adatok alapján elérte a 2,2 százalékpontot, jelenleg a biztosított hazai lakóingatlanok aránya 74 százalék. Míg a kampány előtt 72 százalék volt – közölte az államtitkár.

Kandrács Csaba, az MNB alelnöke ismertette. Az előzetes adatok szerint mintegy 175 ezer szerződést korábbi biztosítójuknál kötöttek újra az ügyfelek. 285 ezren pedig új lakásbiztosítási szerződést kötöttek.

Túri Anikó elmondta: a kampány életre hívásának célja a családok vagyoni biztonságának elősegítése, fokozása volt. Magyarországon hagyományosan az ingatlan a legfontosabb vagyontárgy, ezért is szerette volna a kormányzat a lakásbiztosításhoz kapcsolódó pénzügyi döntésre felhívni a figyelmet.

Kiemelt cél volt a verseny fokozása is a biztosítási piacon, ezt szintén teljesítette a kampány. A kedvező hatások már februárban érezhetőek voltak, nőtt a verseny a biztosítók között  – fejtette ki az államtitkár.
Hozzátette, hogy a lakásbiztosítási kampány nem egyszeri alkalom volt, a tervek szerint a tapasztalatok kiértékelése után 2025-ben is meghirdetik majd.

Kandrács Csaba kiemelte: a kampány eredményeképpen a lakásbiztosítások nettó növekménye 97 ezer darab. Az ügyfelek a kampány során 188 ezer régebbi biztosítást szüntettek meg.A biztosítási piac nagyobb része nyertese volt a növekedésnek. Magyarországon 14 biztosítónak van lakásbiztosítási terméke, közülük csak kettő vesztett ügyfeleket. Az élénk piaci versenyt mutatja, hogy a négy legnagyobb biztosító is aktív volt a kampány során. Az új szerzések kétharmada hozzájuk köthető – jelezte.

Erőteljes volt az érdeklődés a minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítások iránt

Az MNB alelnöke kiemelte azt is, hogy az átlagosnál erőteljesebb volt az érdeklődés a minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítások iránt.A lakásbiztosítási kampány kiemelkedően sikeres volt, elérte célját, megmozgatta a piacot. Növelte annak méretét és erősítette a fogyasztók pénzügyi tudatosságát – értékelte Kandrács Csaba.

Kovács Zsolt miniszteri biztos hangsúlyozta: korábban éves szinten 300-400 ezer lakásbiztosítási szerződésen változtattak az ügyfelek. Most a kampány hatására egy hónap alatt több mint 461 ezer új, illetve megújított szerződést kötöttek. A következő hónapokban dolgoznak azoknak a lépéseknek a meghatározásán, amelyek segítenek abban, hogy a jövő évi kampány még sikeresebb legyen.

Bővül a család? Munkahely miatt költöznétek? Lakásfelújítás előtt álltok? Kalkulálj a Lakáshitel kalkulátor ügyfeleinknek | Zöldlakáshitel (zoldlakashitel.hu) oldalunkon vagy add meg igényedet Lakáshitel ajánlatok | Zöldlakáshitel (zoldlakashitel.hu) és mi egyedi ajánlatot készítünk céljaid megvalósításához! 
#lakásbiztosítás #kampány #biztosító #család #MNB
kampány

Forrás: www.mti.hu

napenergia

MEGOSZTÁS

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE ÉS ÉRTESÜLJ AZ ELSŐK KÖZÖTT A ZÖLD HITELLEL KAPCSOLATOS ÚJDONSÁGOKRÓL!

Fontos számunkra, hogy a lakáshitel és CSOK támogatás iránt érdeklődők minél frissebb információkhoz jussanak, ezért lehetőséget teremtünk a kérdések feltételére, illetve a folyamatos információküldésre hírlevél formájában. Köszönjük, ha feliratkozol hírlevelünkre!

Köszönettel: Zöldhitel Csoport www.zoldhitel.hu

KORÁBBI HÍREK

KSH
otthonfelújítás

Otthonfelújítási program egyeztetés

EM-NGM: lezárult az otthonfelújítási program felhívástervezetének társadalmi egyeztetése. Lezárult az otthonfelújítási program felhívástervezetének társadalmi egyeztetése – közölte az Energiaügyi Minisztérium (EM) és a Nemzetgazdasági Minisztérium

TOVÁBB OLVASOM »
aktivitás
turizmus

Megújulnak a Tourinform irodák

Turisztikai ügynökség: egymilliárd forintból újulhatnak meg a Tourinform irodák. Egymilliárd forint vissza nem térítendő támogatást biztosít a kormány a hazai Tourinform irodák infrastrukturális és szolgáltatásfejlesztésére.

TOVÁBB OLVASOM »
napenergia
lakás építés

Alacsony a lakásépítési aktivitás

Az alacsony lakásépítési aktivitást csak néhány nagyobb beruházás élénkítette. 2024 I. negyedévében 2779 új lakás épült, 23%-kal kevesebb, mint egy évvel korábban. A kiadott építési

TOVÁBB OLVASOM »
kereslet
Ingatlanpiac

Az ingatlanpiaci kereslet nőtt áprilisban

Áprilisban jelentősen nőtt az ingatlanpiaci kereslet. Áprilisban lélektani határt tört át az ingatlanpiaci kereslet, a feladott lakáshirdetések száma jelentősen nőtt. Ami további élénkülést vetít előre

TOVÁBB OLVASOM »
külföldi
Ingatlanpiac

Nőtt a házak négyzetméterára

Az agglomerációban 10 százalékkal nőtt a házak négyzetméterára. A családi házak átlagos négyzetméterára 10 százalékkal nőtt az elmúlt fél évben (2024 első és 2023 utolsó

TOVÁBB OLVASOM »
vendégéjszakák
turizmus

A vendégéjszakák száma nőtt

A vendégéjszakák száma 25, a vendégeké 30%-kal nőtt 2023 márciusához képest. 2024 márciusában a turisztikai szálláshelyeken(kereskedelmi, magán- és egyéb szálláshelyeken) a vendégéjszakák száma közel 2,8 millió

TOVÁBB OLVASOM »

Kattints és csatlakozz
Privát Facebook csoportunkhoz!

Ne maradj le az új információkról!

Zöldlakáshitel

- HITELTIPPEK, SEGÍTSÉG MINDENKINEK -