HÍREK

A lakásbiztosítási kampány gyorsul

A márciusi lakásbiztosítási kampány második hetében 27 százalékkal több szerződést kötöttek az egyik legnagyobb online biztosítási portálon, mint az elsőben


A márciusi lakásbiztosítási kampány első hetéhez képest a másodikban 27 százalékkal nőtt a szerződéskötések száma a Netrisknél. Ez majdnem tizenegyszeres növekedést jelent az egy évvel korábbi, kampány nélküli héthez képest. A lakásbiztosítási szerződést kötők több mint 80 százaléka új ügyfél – ismertette szerdán kiadott összefoglalójában a biztosításközvetítő.

A március elején elrajtoló kampány első hetében az egy évvel korábbihoz képest tizenegyszer több lakásbiztosítást kötöttek. A második héten az első héthez képest 27 százalékos volt a többlet, ami éves szinten szintén tizenegyszer több szerződésnek felel meg.

A kampány második hetében megkötött lakásbiztosításoknál az átlagdíj 34 ezer forintot tett ki. Ami megegyezik az első hétre vonatkozó átlaggal. 25 ezer forint spórolást jelent a Magyar Nemzeti Bank által publikált 2023. harmadik negyedévi országos átlaghoz képest. Mondta a közlemény szerint Besnyő Márton, a Netrisk ügyvezető igazgatója.

Jelentős eltérések az ajánlatok között

Az egyes biztosítók ajánlatai között pedig jelentős eltéréseket találhatnak az ügyfelek. Extrém esetben akár éves 100-150 ezer forintos díjeltérés is tapasztalható ugyanarra a szolgáltatási tartalomra egy családi háznál. Ezért is érdemes összehasonlítani a különböző ajánlatokat.

A legnagyobb növekedést a Netrisknél  a KÖBE, a K&H és a Groupama könyvelhette el a biztosítók között. A Netrisken kötött lakásbiztosítási szerződések több mint 80 százaléka új ügyfél, azaz sikerül új, lakásbiztosítási szempontból eddig kevésbé tudatos háztartásokat megmozgatni.

A kampány során felértékelődött az online csatornák szerepe is, a Netrisken kötött szerződések 72 százaléka teljesen online, ügyintézői segítség nélkül történik.

A Netrisk adataiból kiderül az is, hogy a Magyar Nemzeti Bank feltételrendszerének megfelelő, úgynevezett Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítások is népszerűbbek lettek. Az idei kampányban megkötött lakásbiztosítások 35 százalékát adják ezek a konstrukciók, míg egy évvel korábban mindössze 11 százalékos volt a részesedésük.

Számoljunk és nézzük meg tudunk-e az Ön számára kedvezőbb lakásbiztosítást kötni a márciusi lakásbiztosítási kampányban! A biztosítók ajánlatát egyben, összehasonlítva láthatja nálunk.
Hívjon bennünket és segítünk kedvező megoldást találni: 30 326 4703, 30 648 9525, 30 342 6308, 30 373 2000. Hívj bennünket és segítünk!
Személyes és távoli, online kötés is megoldható! Vagy klikkeljen és számolja ki a következő linken – összehasonlító oldalunkon a legkedvezőbb megoldásokért:
Bővül a család? Munkahely miatt költöznétek? Lakásfelújítás előtt álltok? Kalkulálj a Lakáshitel kalkulátor ügyfeleinknek | Zöldlakáshitel (zoldlakashitel.hu) oldalunkon vagy add meg igényedet Lakáshitel ajánlatok | Zöldlakáshitel (zoldlakashitel.hu) és mi egyedi ajánlatot készítünk céljaid megvalósításához! 

#lakásbiztosítás #kampány #Netrisk #szerződéskötés

kampány

Forrás: www.mti.hu 

lakáspiac

MEGOSZTÁS

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE ÉS ÉRTESÜLJ AZ ELSŐK KÖZÖTT A ZÖLD HITELLEL KAPCSOLATOS ÚJDONSÁGOKRÓL!

Fontos számunkra, hogy a lakáshitel és CSOK támogatás iránt érdeklődők minél frissebb információkhoz jussanak, ezért lehetőséget teremtünk a kérdések feltételére, illetve a folyamatos információküldésre hírlevél formájában. Köszönjük, ha feliratkozol hírlevelünkre!

Köszönettel: Zöldhitel Csoport www.zoldhitel.hu

KORÁBBI HÍREK

turizmus
turizmus

Sok magyar utazik Horvátországba

A korábbinál is több magyar turistára számítanak idén Horvátországban. Már az első négy hónapban ötödével nőtt a magyar turisták vendégéjszakáinak száma Horvátországban az egy évvel

TOVÁBB OLVASOM »