HÍREK

Lakásbiztosítási kampány hajrája

A lakásbiztosítási kampány utolsó hetében várható a váltások 40 százaléka

A márciusi lakásbiztosítási kampány utolsó hetében várható a váltások 40 százaléka, a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) mintegy százezer szerződésváltásra számít.

 Papp Lajos a kampány első 10 napjának tapasztalatai alapján ismertette: az első napok élénk szerződésváltási hulláma után kissé csökkent az aktivitás. A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kampányok tapasztalatai alapján ugyanakkor a biztosítási alkuszok azt várják, hogy a lakásbiztosítási szerződésüket lecserélő ügyfelek jelentős része az utolsó héten lép majd.

Mintegy százezer biztosítást cserélnek majd le, bár a kampány előtt piaci szereplők akár félmillió váltást is lehetségesnek tartottak.  Magyarországon 3,3 millió lakóingatlan van biztosítva, ebben ugyanakkor nem várnak lényegi növekedést.

A szövetség tagságát képező alkuszok tapasztalatai szerint a kampányban megkötött lakásbiztosítások díja átlagosan 33-40 ezer forint között mozog. Ami 20-30 százalékkal alacsonyabb a tavalyi éves átlagdíj mértékénél – ismertette Baksa Melinda, a FBAMSZ elnökségi tagja. Hozzátette: ezek az adatok is jelzik, hogy erős piaci verseny indult a kampányban.

Kiemelte, hogy a minősített fogyasztóbarát otthonbiztosítási termékek alkuszcégenként változó mértékű, 23-33 százalékos részarányt képviselnek a közvetített termékek között. Ami a korábbi adatokhoz képest jelentős előretörésnek számít.

A lakásbiztosítás valódi értéke

Molnár László, a FBAMSZ alelnöke a sajtótájékoztatón egyebek mellett felhívta a figyelmet arra, hogy nem a legalacsonyabb díj kiválasztása a legfontosabb. A lakásbiztosítás valódi értékét az általa nyújtott térítés mértéke és fedezeti köre határozza meg.

A szövetség tájékoztatása szerint a FBAMSZ 1991-ben jött létre, tagjai jelenleg a teljes alkuszi piac teljesítményének mintegy 50 százalékát biztosítják.A meglévő lakásbiztosítási szerződéseket az évfordulójuk mellett idén márciusban, a lakásbiztosítási kampányban is fel lehet mondani. Minden egyéb kötelezettség nélkül másikat lehet kötni.

Számoljunk és nézzük meg tudunk-e az Ön számára kedvezőbb lakásbiztosítást kötni a márciusi lakásbiztosítási kampányban! A biztosítók ajánlatát egyben, összehasonlítva láthatja nálunk.
Hívjon bennünket és segítünk kedvező megoldást találni: 30 326 4703, 30 648 9525, 30 342 6308, 30 373 2000. Hívj bennünket és segítünk!
Személyes és távoli, online kötés is megoldható! Vagy klikkeljen és számolja ki a következő linken – összehasonlító oldalunkon a legkedvezőbb megoldásokért:
Bővül a család? Munkahely miatt költöznétek? Lakásfelújítás előtt álltok? Kalkulálj a Lakáshitel kalkulátor ügyfeleinknek | Zöldlakáshitel (zoldlakashitel.hu) oldalunkon vagy add meg igényedet Lakáshitel ajánlatok | Zöldlakáshitel (zoldlakashitel.hu) és mi egyedi ajánlatot készítünk céljaid megvalósításához! 

#lakásbiztosítás #kampány #piaci_verseny #biztosító

kampány

Forrás: www.mti.hu 

forgalom

MEGOSZTÁS

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE ÉS ÉRTESÜLJ AZ ELSŐK KÖZÖTT A ZÖLD HITELLEL KAPCSOLATOS ÚJDONSÁGOKRÓL!

Fontos számunkra, hogy a lakáshitel és CSOK támogatás iránt érdeklődők minél frissebb információkhoz jussanak, ezért lehetőséget teremtünk a kérdések feltételére, illetve a folyamatos információküldésre hírlevél formájában. Köszönjük, ha feliratkozol hírlevelünkre!

Köszönettel: Zöldhitel Csoport www.zoldhitel.hu

KORÁBBI HÍREK

otthonfelújítás
otthonfelújítás

Otthonfelújítási program június 3-tól indul

NGM: az Otthonfelújítási program felhívásának közzétételét széleskörű szakmai egyeztetés előzi meg Az Otthonfelújítási program felhívásának közzétételét széleskörű szakmai egyeztetés előzi meg. Közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium

TOVÁBB OLVASOM »
négyzetméterár
Ingatlanpiac

Budapesten nőtt a négyzetméterár

Az első negyedévben a fővárosi új lakások átlagos négyzetméterár 3,1 százalékkal nőtt Az első negyedévben a Budapest kínálta új építésű lakások átlagos négyzetméterár 1,655 millió

TOVÁBB OLVASOM »
kampány
lakásbiztosítás

Lakásbiztosítási kampány sikeres volt

Túri Anikó: felülmúlta a várakozásokat a lakásbiztosítási kampány Felülmúlta a várakozásokat a márciusi lakásbiztosítási kampány. Az előzetes adatok szerint összesen több mint 461 ezer új

TOVÁBB OLVASOM »