HÍREK

Egyeztettek az MNB és a biztosítók vezetői

MNB: első alkalommal egyeztettek biztosítói reggelin a piac és az MNB felügyeleti vezetői

Hagyományteremtő céllal biztosítói reggelin tekintették át a legfontosabb aktuális kérdéseket a hazai piaci szereplők és az MNB felügyeleti vezetői. Tájékoztatott hétfőn a Magyar Nemzeti Bank (MNB).

A megbeszélésen elhangzott: a márciusi lakásbiztosítási átszerződési időszakra az MNB erős marketingkampánnyal készül és aktív biztosítási kommunikációra számít. A fogyasztóbarát otthonbiztosítások terjedése, az etikus életbiztosítási keretrendszer továbbfejlesztése és a jó ár-érték arányú hitelfedezeti biztosítások a cél. Melyek tovább erősíthetik a piacba vetett bizalmat.

A megbeszélésen Kandrács Csaba, az MNB felügyeleti alelnöke 21 biztosító vezérigazgatóját, felsővezetőjét, a Magyar Biztosítók Szövetségének főtitkárát, a Nemzetgazdasági Minisztérium miniszteri biztosát látta vendégül.

utazik

Kattintson a képre és máris indul az online kalkulátorunk!

Az üzleti reggelin elhangzott, hogy a 2024 márciusi rendkívüli lakásbiztosítási átszerződési lehetőség erősíti a piaci versenyt, pénzügyi és biztosítási tudatosságot. Mindezek nyomán jelentősen javulhat a biztosítókba és a szektor egészébe vetett bizalom. tovább erősödhet a pénzügyi stabilitás, illetve növekedhet a kereslet az egyéb biztosítási termékek iránt is.

A meglévő lakásbiztosítással rendelkezők áttekinthetik, hogy szerződésük alapján ingatlanuk, ingóságaik nem alulbiztosítottak-e, illetve összehasonlíthatják meglévő szerződésüket a biztosítók új ajánlataival.

Az MNB erőteljes marketingkampányt indít

Annak érdekében, hogy az ügyfelek figyelmét felhívja a biztosítóváltás lehetőségére. Kiemelten pedig a kedvező szolgáltatási minőséget szavatoló Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosításokra, és a biztosítóktól is aktív kommunikációt és tisztességes versenyt vár el. A kampány arra is alkalmas lehet, hogy a hozzávetőlegesen 1 millió biztosítatlan háztartás figyelmét ráirányítsa a lakásbiztosítás fontosságára.

A résztvevők egyeztettek arról is, hogy szükség van az etikus életbiztosítási keretrendszer további erősítésére, egyebek között az értékesítés, a költségek, a megfelelő ár-érték arány, illetve a felügyelési eszközök vonatkozásában. Mindezekre vonatkozóan a pénzügyi felügyelet konkrét kezdeményezéseket készített elő. Ugyancsak további lépéseket célszerű megtenni a piacon a hitelfedezeti biztosításoknál, amelyeket az MNB felügyelési eszközeivel támogatni fog az idei évben.

Bővül a család? Munkahely miatt költöznétek? Lakásfelújítás előtt álltok? Kalkulálj a Lakáshitel kalkulátor ügyfeleinknek | Zöldlakáshitel (zoldlakashitel.hu) oldalunkon vagy add meg igényedet Lakáshitel ajánlatok | Zöldlakáshitel (zoldlakashitel.hu) és mi egyedi ajánlatot készítünk céljaid megvalósításához! 

#MNB #lakásbiztoístás #kampány #marketing

MNB

Forrás: www.mti.hu

program

MEGOSZTÁS

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE ÉS ÉRTESÜLJ AZ ELSŐK KÖZÖTT A ZÖLD HITELLEL KAPCSOLATOS ÚJDONSÁGOKRÓL!

Fontos számunkra, hogy a lakáshitel és CSOK támogatás iránt érdeklődők minél frissebb információkhoz jussanak, ezért lehetőséget teremtünk a kérdések feltételére, illetve a folyamatos információküldésre hírlevél formájában. Köszönjük, ha feliratkozol hírlevelünkre!

Köszönettel: Zöldhitel Csoport www.zoldhitel.hu

KORÁBBI HÍREK

turizmus
turizmus

Sok magyar utazik Horvátországba

A korábbinál is több magyar turistára számítanak idén Horvátországban. Már az első négy hónapban ötödével nőtt a magyar turisták vendégéjszakáinak száma Horvátországban az egy évvel

TOVÁBB OLVASOM »